Zoeken Vraag het forum

Hard weefsel neus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wim

Hoi, een tijd geleden had ik last van een puistje/wondje in mijn neus. Nu had ik dit plekje tijdens het schoonmaken van mijn neus per ongeluk opengekrabd, waarna het puntje van mijn neus op is gaan zwellen. Een maand daarna was dit nog steeds het geval en ben ik maar naar de huisarts gegaan. Ik smeer dan ook sinds een aantal weken bactroban (bacteriedodend middeltje tegen ontstekingen) in mijn neus maar ik blijf eigenlijk hard weefsel voelen, en dan vooral in de linkerhelft van het topje. Je ziet het ook vrij duidelijk, het glimt een beetje en het neustopje is groter dan normaal. Wat raden jullie me aan om te doen, vind het er namelijk niet heel mooi uitzien…

Alvast bedankt!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

ga terug naar de huisarts

Reageren
    Wim

Heb ik al twee keer gedaan maar die zegt blijf maar gewoon smeren en kijk of het weggaat…

Reageren
    John (moderator)

Ja, maar het gaat dus niet weg. Terug naar de huisarts dus en eventueel een verwijzing vragen voor de KNO-arts

Reageren
    Wim

Dan zal ik dat maar doen, bedankt voor de reacties

Reageren
Reageer op: Hard weefsel neus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.