Goedemiddag , 2 maanden gelden na het wassen voelde ik een bultje onder de huid van me balzak ( niet aan mijn bal vast dus ) maar het lijkt net onder de huid / aan de huid vast te zitten . Na het douche probeerden ik het iets uit te knijpen het gloeide ook een beetje toen kwam er echt een heel klein beetje wit/geel spul uit en misschien iets bloed . Daarna werd het bultje onder de huid iets minder , nu ben ik 2,5 maand verder en zit er onder de huid nog een klein bolletje van nog geen 1cm nog onder de huid . Op de huid zie ik het niet , hij groeit ook niet en heb er geen last van kan ik dit laten zitten en gaat dit weg ?
Dat zal dan een talg klier/bultje zijn. Onschuldig verschijnsel en gaat doorgaans ook weer vanzelf weg als je er maar vanaf blijft
Sorry voor de later reactie … hartstikke bedankt voor het snelle antwoord ! stelt me erg gerust !
Nog wel even een vraag als het kan , kan zo’n bultje onder de huid lang blijven zitten ?
mvg
Ja hoor dat kan inderdaad lang aanwezig blijven
Hoelang is niet te zeggen maar kan het zelfs een jaar aanwezig blijven
Beste ,
u heeft mij laatst geholpen met het de vraag op mijn bultje , nu merk ik dat de grote van het bultje verder af neemt . Ook word hij ietsjes minder rond is dit een teken dat hij langzaam weg gaat .
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat zou dan kunnen
Oké het zou mooi zijn bedankt voor uw reactie ! Voel me erg opgelucht , vooral door het antwoord dat het een talgkliertje onderhuids is . Ook zie je het nu op de huid niet kan het kloppen dat je het er alleen onder de huid voelt ?
Ja dat kan
Oké dank u wel ! Erg fijn dan blijf ik er af en moet het vanzelf weg gaan !
fijne avond erg blij met de reactie dank u wel !
Graag gedaan