Goedemiddag , 2 maanden gelden na het wassen voelde ik een bultje onder de huid van me balzak ( niet aan mijn bal vast dus ) maar het lijkt net onder de huid / aan de huid vast te zitten . Na het douche probeerden ik het iets uit te knijpen het gloeide ook een beetje toen kwam er echt een heel klein beetje wit/geel spul uit en misschien iets bloed . Daarna werd het bultje onder de huid iets minder , nu ben ik 2,5 maand verder en zit er onder de huid nog een klein bolletje van nog geen 1cm nog onder de huid . Op de huid zie ik het niet , hij groeit ook niet en heb er geen last van kan ik dit laten zitten en gaat dit weg ?
Dat zal dan een talg klier/bultje zijn. Onschuldig verschijnsel en gaat doorgaans ook weer vanzelf weg als je er maar vanaf blijft
Sorry voor de later reactie … hartstikke bedankt voor het snelle antwoord ! stelt me erg gerust !
Nog wel even een vraag als het kan , kan zo’n bultje onder de huid lang blijven zitten ?
mvg
Ja hoor dat kan inderdaad lang aanwezig blijven
Hoelang is niet te zeggen maar kan het zelfs een jaar aanwezig blijven
Beste ,
u heeft mij laatst geholpen met het de vraag op mijn bultje , nu merk ik dat de grote van het bultje verder af neemt . Ook word hij ietsjes minder rond is dit een teken dat hij langzaam weg gaat .
Dat zou dan kunnen
Oké het zou mooi zijn bedankt voor uw reactie ! Voel me erg opgelucht , vooral door het antwoord dat het een talgkliertje onderhuids is . Ook zie je het nu op de huid niet kan het kloppen dat je het er alleen onder de huid voelt ?
Ja dat kan
Oké dank u wel ! Erg fijn dan blijf ik er af en moet het vanzelf weg gaan !
fijne avond erg blij met de reactie dank u wel !
Graag gedaan