Goededag , op een middag na het scheren ontdekte ik een soort puistje op de huid van mijn balzak . Na een week heb ik deze uitgeknepen en kwam er wit / geel spul uit . Nu ben ik 1,5 maand verder en blijft een heel klein bultje onderhuids zitten van zo’n 5mm echt heel klein gaat dit van zelf weg en kan ik dit laten zitten het zit aan de huid vast lijkt het
Ook groeit het niet en blijft het precies zo klein als dit
Niets aan doen. Dat is een talgbultje. De gaan vanzelf weg
Dank voor u reactie , kan het ook langer duren zie bij de meeste dat ze snel weg gaan want ik voel hem alleen onderhuids de bovenkant is wel gladder dan de rest .
Ja dat langer duren
Goedeavond ik heb dus precies het zelfde , heb hem zo ver het kon het was niet veel na een weekje uitgeknepen daarna zag ik het niet meer op de huid , en voel ik onder de huid alleen een heel klein balletje . Ik ben nu 2 maanden verder maar het kan dus langer duren eer dat dat balletje weg gaat ?
mvg
Ja dat kan maanden duren
Fijn dat ik hier ook mijn probleem tegen kom na veel zoeken zie ik hier precies de omschrijving , het bultje wat ik heb zit ook vlak onder de huid , nou was mijn vraag kan dat ook langer duren dan 2 of 3 maanden ik ben nu zo’n 2,5 maand verder het groeit niet en blijft precies het zelfde
mvg
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
En ook met de vraag of ik het ook gewoon kan laten zitten ?
gewoon laten zitten. Doorgaans gaan ze ook vanzelf weer weg. Maar het kan idd wat langer duren
Oké is goed. , dank u wel voor u antwoord
na dat ik het had uit geknepen zag ik het niet meer echt op de huid en voel nu alleen een heel klein bolletje wat onder de huid zit en ik kan het een beetje bewegen dat kan dus kloppen
dat klopt inderdaad. Niet meer aan zitten