Zoeken Vraag het forum

Zaadbalkanker behandeling

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Hallo ik bne een jongen van 14 heb zeer wss balkanker ik las dan ook veel op internet over maar onder andere ook dat de overlevingskans 94% is mijn vraag was dus is deze 94% met of zonder behandeling? En zo wel hoe groot is dan de kans dat je het overleefd. Zonder behandeling

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

En hoe weet je dat je waarschijnlijk teelbalkanker hebt?
    94v% met behandeling

Reageren
    Ano

Hallo tandor ik weet dat natuurlijk niet zeker maar mijn ene bal is veel maar echt veel groter er zit een hard bultje op die grote en de vorm van de grote bal is niet helemaal rond dus zodoende had ik ook wat opgezocht op internet en had maar even bedacht dat dat heel goed wel eens kanker kon zijn

Reageren
    John (moderator)

Aangezien je pas 14 jaar bent is dat toch zeer onwaarschijnlijk. Ga ermee naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Zaadbalkanker behandeling
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.