Zoeken Vraag het forum

Sterke geur

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sabrina

Ik heb een vraag,
    Ik heb altijd best een sterke lucht die van m’n vagina afkomt als ik mijn onderbroek uit doe. Het stinkt niet en ruikt ook niet naar vis zoals bij bacteriële vaginose. Ik was en douche gewoon elke dag en ik verschoon zelfs 2 keer per dag mijn ondergoed omdat ik bang ben dat andere mensen het ook ruiken. Ik heb ook elke dag wel afscheiding. Niet heel veel maar gewoon nooit helemaal “droog”. Soms heb ik na het slapen dat ik het zelfs aan mijn broek ruik, dus dan het door m’n onderbroek en broek is gekomen. Andere mensen ruiken het niet, dat heb ik al regelmatig aan vriendinnen gevraagd en mijn vriend ruikt het ook niet.
    Ik vraag me af of andere vrouwen dit herkennen of dat ik misschien toch iets geks heb waar ik iets aan moet doen?

Alvast bedankt,

Sabrina

1 reactie
    Reageren
    Marleen

Sinds wanneer heb je dit nu ?
    Heb je (onbeschermde) seks gehad even hiervoor ?
    Beschrijf de geur die je nu hebt en hoe ziet de afscheiding van nu eruit ? (maak foto).
    Was niet met agressieve zeep maar gewoon shampoo in de douch,
    Gebruik slipjes van 100procent katoen voorlopig.
    Gebruik je maandverband of tampons ?
    Masturbeer je ? denk aan hygiëne van toys etc.
    Ben je onlangs op vakantie geweest ?

Reageren
Reageer op: Sterke geur
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.