PSA seks

Mijn prostaat is verwijderd - kanker - en heb nu veel zin in seks bijna elke dag. Heb uiteraard geen zaad meer als ik me aftrek of neuk. En dat doe ik graag!
    Een tijdje stimuleren en ik heb een heel gaaf droog orgasme:
    Intens diep en langdurig. Soms plas ik een beetje. Dat voelt als een zaadlozing maar is wel vreemd.
    M’n penis is wel dunner geworden. Erger nog: mn penis is sinds een jaar krom gaan staan, naar beneden. Daar baal ik erg van.
    Als ik wil neuken schiet m’n penis er vaak uit of het gaat soms helemaal niet. (Grrrr) Zijn er mensen die dit herkennen en iets willen delen over seks na prostaatoperatie ?

Reageren

Vervolg op bovenstaande vraag:
    Ander probleem is mijn erectie. Mn penis wordt niet meer zo hard en alstie hard is dan duurt dit maar kort.
    Hoe leer ik / kan ik m’n bijna slappe penis aftrekken of meer stimuleren. Heb van het ziekenhuis erectiepillen gekregen maar dat levert flinke hoofdpijn op. Een penispomp werkt prachtig: mn penis is een kolossale kanjer in de vacuüm buis! Ben ik ‘trots’ op. Maarrrrr als t echte werk moet beginnen en ik haal mn penis eruit, dan wordtie weer slap. Knulletje.
    Wie helpt en herkent dit?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: PSA seks

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe