Zoeken Vraag het forum

Klieren in gezicht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jootje

Hallo, ik heb nu al 4 dagen een opgezet hoofd, mijn klieren naast en achter mijn oren, en aan de zijkant van mijn kin en onder mijn kin, bloed onderzoek wees niks uit. Maar maak me best wel zorgen, is er hier misschien iemand die mij hier over kan gerust stellen, of informatie over kan geven.alvast bedankt

7 reacties
    Reageren
    Jootje

Trouwens ben er verder niet ziek van heb alleen een droge mond

Reageren
    John (moderator)

Wat bedoel je met een opgezet hoofd? Je bent ook niet ziek geweest? Geen smaak of reukverlies?

Reageren
    Jootje

Ik proef alles nu veel beter als anders heb ik het idee, nee ben niet ziek geweest heb wel ongeveer 2 week geleden oorontsteking gehad, maar geen koorts enz. Mijn kleiren bij mijn oor zijn opgezet en mij spekselklieren ook, behoorlijk opgezet hoor, net of ik een plof kop heb

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan toch een gevolg zijn van de oorontsteking. Lymfeklieren kunnen dan toch langere tijd aanwezig blijven. Blijf in ieder geval zoveel mogelijk van de klieren af. Hoe meer je eraan voelt hoe langer ze blijven en kunnen dan zelfs geïrriteerd raken

Reageren
    Jootje

Maar  gewoon alle klieren zijn opgezet niet alleen rechts maar ook links,, kan dat dan ook komen van een oorontsteking?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan.

Reageren
    Jootje

Oke bedankt voor je informatie, ben nu wel gerust gesteld

Reageren
Reageer op: Klieren in gezicht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.