Zoeken Vraag het forum

Melanoom?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Zou ik me zorgen moeten maken om de volgende moedervlek?

Heb hem al bijna mijn hele leven. Hij is altijd al even groot geweest zolang ik me herinner, heeft altijd 2 kleuren gehad. Er groeit ook een haartje uit, dit weet ik niet hoe lang dit er al zit.

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als ik het zo zie lijkt het me geen melanoom een melanoom is meestal zwart met een bult in het midden kan meerdere bultjes erom heen zijn maar meestal zien ze er niet zo uit als je toch zorgen maakt even de HA bellen toch?

Reageren
    Anoniem

Zoiets heb ik ook al jaren een paar van. Dus volgens mij is het onschuldig. Die verschillende kleuren zijn bij ontstaan doordat er een haartje doorgroeide of dat het ooit heeft gebloed.

Reageren
    Anoniem

Oké bedankt voor de antwoorden.
    Ik heb hoe dan ook een afspraak bij de dermatoloog begin september, voor de zekerheid ga ik me toch jaarlijks laten controleren.

Toch ben ik nu een beetje gerustgesteld door jullie 🙂

Reageren
Reageer op: Melanoom?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.