- Anoniem28 april 2016 om 19:51
Ik loop al enige maanden met een gevoel van alles dat langs me heen gaat, alles gaat goed, kan ook alles begrijpen wat gezegd wordt of wat gebuert, maar lijkt allemaal auto piloot. Ook ben ik niet meer bezig met onstpannende dingen althans minder. Erg vaak moe door de dag, slaap wel 7 a 8 uur, snel geiiriteerd, dingen gaan langs me heen ook vanwege druk maken. Geen hoofdpijn, maar dat druk maken om ziektes heb ik nooit gehad en is opeens begonnen in december a januari, wat toch een beetje gedragsverandering lijkt. Huisartsen hebben het over spanning en angs stoornis en loop ook bij een psycholoog hiervoor, maar ik maak me druk over de verandering van gedrag en het langs me heen gaan van dingen, en lusteloosheid. Ook op werk kan gewoon praten met iedereen , maar ben er niet bij, en ben zelfs angstig deze zaken op te zoeken.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 april 2016 om 20:42[quote]verandering van gedrag en het langs me heen gaan van dingen, en lusteloosheid.[/quote] Het is mogelijk dat er meerdere dingen aan de hand zijn.
Een depressie en een angststoornis die gevoed wordt door de depressie.Goed dat je bij een psycholoog bent. Bespreek deze dingen met de psycholoog. En stop met verklaringen van symptomen zoeken op internet. Dat zal zeker niet helpen, maar de angststoornis alleen maar aanwakkeren.
ReagerenAnoniem28 april 2016 om 20:53Ok, dank voor je antwoord, angststoornis wordt ook als diagnose gesteld bij mij, de tumor zeker niet, daar dit meer verschijnselen geeft idd.
Reageren