- Anoniem21 maart 2015 om 22:31
Hallo, ik heb onder mijn linker kaak een soort van langwerpig los liggend bult en een vast zittend hard bult.. heb er veder geen last van! mijn kaak lijn aan de zelfde kant is ook wat dikker geworden wat mij wel op valt maar anderen niet! soms heb ik wel het gevoel dat er iets zwaars in mijn keel zit.. heb ook een aantal keren achter elkaar keelontsteking gehad, dit speelt al een half jaar af! ben een aantal keer bij de huisarts geweest maar die zei dat ik me niet zorgen hoef te maken en dat er niets ernstigs zou zijn. toch maak ik me heel erg zorgen! kan iemand me vertellen wat er misschien zou kunnen zijn? alvast bedankt groetjes!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 maart 2015 om 22:55Als je een aantal keren een keelontsteking hebt gehad, zijn het de lymfeklieren die je voelt. Dat is inderdaad niets om je zorgen over te maken. Dat is een hele normale reactie van je lichaam.
ReagerenAnoniem21 maart 2015 om 23:05Ja maar die keel onsteling kreeg ik pas veel later paar maanden na die bulten.. En die bulten gaan ook maar niet weg..
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2015 om 23:11Maar je hebt wel nog steeds last van je keel. Misschien toch een probleem met je amandelen en zouden die er wellicht uit moeten.
ReagerenAnoniem21 maart 2015 om 23:16zou het niet iets met kanker kunnen zijn? Want daar ben ik heel bang voor
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2015 om 23:21Daar lijken je klachten toch helemaal niet op. Het zijn waarschijnlijk de amandelen die ervoor zorgen dat je vaker een keelontsteking hebt en dat je klieren wat opzetten.
Reageren