Zoeken Vraag het forum

keelpijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb onder mijn linker kaak een soort van langwerpig los liggend bult en een vast zittend hard bult.. heb er veder geen last van! mijn kaak lijn aan de zelfde kant is ook wat dikker geworden wat mij wel op valt maar anderen niet! soms heb ik wel het gevoel dat er iets zwaars in mijn keel zit.. heb ook een aantal keren achter elkaar keelontsteking gehad, dit speelt al een half jaar af! ben een aantal keer bij de huisarts geweest maar die zei dat ik me niet zorgen hoef te maken en dat er niets ernstigs zou zijn. toch maak ik me heel erg zorgen! kan iemand me vertellen wat er misschien zou kunnen zijn? alvast bedankt groetjes!

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je een aantal keren een keelontsteking hebt gehad, zijn het de lymfeklieren die je voelt. Dat is inderdaad niets om je zorgen over te maken. Dat is een hele normale reactie van je lichaam.

Reageren
    Anoniem

Ja maar die keel onsteling kreeg ik pas veel later paar maanden na die bulten.. En die bulten gaan ook maar niet weg..

Reageren
    John (moderator)

Maar je hebt wel nog steeds last van je keel. Misschien toch een probleem met je amandelen en zouden die er wellicht uit moeten.

Reageren
    Anoniem

zou het niet iets met kanker kunnen zijn? Want daar ben ik heel bang voor

Reageren
    John (moderator)

Daar lijken je klachten toch helemaal niet op. Het zijn waarschijnlijk de amandelen die ervoor zorgen dat je vaker een keelontsteking hebt en dat je klieren wat opzetten.

Reageren
Reageer op: keelpijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.