Zoeken Vraag het forum

rare bultjes in keel holte

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb al zeer lange tijd last van mijn keel. Elke keer scheeld er weer wat anders. Nu bleek dat ik voor de 2e keer pfeiffer heb, maar er blijven steeds meer dingen bij komen. Vaak hou ik mij er niet mee bezig en werk ik gewoon door maar elke keer hinderd het mij weer. Sinds gister ben ik erg begonnen met hoesten. En heb inmiddels alweer de pijn er bij gehoest, maar nu ontdekte ik ook een aantal bultjes in mijn keel holte.

Enig advies hier over?
    Ik ben 19 jaar oud en ik was voor heen zeer gezond en nooit ziek. Enige keren dat ik ziek was was het een fixe longontsteking of iets dergelijks, maar nu vecht ik toch al lange tijd om gezond te worden weer en het lukt me nog niet. Er blijven dingen komen, maar waar komt het vandaan dat is de vraag

Ik hoop op jullie advies

Mvg,

3 reacties
    Reageren
    Anoniem
    Anoniem

Eveneens mijn excusses. Ik zie dat dit in het verkeerde deel is gekomen. Het is mijn erste keer op de website

Reageren
    John (moderator)

Je keelproblemen worden waarschijnlijk door Pfeiffer veroorzaakt. ik zie wel een irritatie in je keel maar verder niet veel bijzonders

Reageren
Reageer op: rare bultjes in keel holte
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.