- Anoniem14 september 2014 om 21:27
Hallo,
Ik heb al zeer lange tijd last van mijn keel. Elke keer scheeld er weer wat anders. Nu bleek dat ik voor de 2e keer pfeiffer heb, maar er blijven steeds meer dingen bij komen. Vaak hou ik mij er niet mee bezig en werk ik gewoon door maar elke keer hinderd het mij weer. Sinds gister ben ik erg begonnen met hoesten. En heb inmiddels alweer de pijn er bij gehoest, maar nu ontdekte ik ook een aantal bultjes in mijn keel holte.
Enig advies hier over?
Ik ben 19 jaar oud en ik was voor heen zeer gezond en nooit ziek. Enige keren dat ik ziek was was het een fixe longontsteking of iets dergelijks, maar nu vecht ik toch al lange tijd om gezond te worden weer en het lukt me nog niet. Er blijven dingen komen, maar waar komt het vandaan dat is de vraagIk hoop op jullie advies
Mvg,
3 reactiesReagerenAnoniem14 september 2014 om 21:32Anoniem14 september 2014 om 21:35Eveneens mijn excusses. Ik zie dat dit in het verkeerde deel is gekomen. Het is mijn erste keer op de website
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 22:03Je keelproblemen worden waarschijnlijk door Pfeiffer veroorzaakt. ik zie wel een irritatie in je keel maar verder niet veel bijzonders
Reageren