- Anoniem25 juni 2014 om 21:14
Hallo,
ik heb den tijd last van een hard bolletje aan miin teelbal, het lijkt dat het vast zit aan een draatje(aan mijn terlbal), of het zit naast mijn bijbal. Ik twijfel of het aan mijn teelbal of mijn bijbal is. (Denk bijbal) Het bolletje is pijnloos als ik er op druk. (Ben over 4 maanden 15, weet niet leeftijd handig was om tevermelden) zou dit teelbal kanker kunnen zijn? Of zit ik me nu gewoon druk temaken om niets? (Loop hier al lang mee)Alvast bedankt 🙂
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2014 om 21:37Het kan je bijbal zijn. Dan is er dus niets aan de hand.
Reageren
Als het bolletje plotseling groter gaat worden of pijn gaat doen, kan het een ontsteking zijn. Ga dan even naar je huisarts.
Als je je er ongerust over blijft maken ga dan ook even naar je huisarts.Anoniem26 juni 2014 om 06:12Geen teelbal kanker dus?
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2014 om 08:24Gezien je leeftijd is dat erg onwaarschijnlijk.
Reageren
Maar wel goed van je dat je het allemaal een beetje in de gaten houd!! Vooral blijven doen.Anoniem26 juni 2014 om 12:17Bedankt, zal het in de gaten houden maar wat kan het bolletje dan wel zijn?
ReagerenAnoniem26 juni 2014 om 13:00En als dit wel teelbal kanker is, hoelang zou je kunnen rondlopen voordat je iets merkt of in het ergste geval dood gaat?
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2014 om 14:09Doodgaan is sowieso nog maar de vraag bij teelbalkanker. En hoelang zo iets dan duurt? geen idee, dat is van geval per geval anders.
Reageren
Het kan gewoon een deel van de bijbal zijn. Maar nogmaals: als je je er zorgen over blijft maken, ga dan even naar je huisarts.Anoniem26 juni 2014 om 14:46Tnx man ik laat het hier gwn bij 🙂 als het grooter wordt of pijn doet( nu is het pijnloos alleen als ik er harder op ga drukken dan doet het niet pijn alleen een beetje ongemakkelijk) dan laat ik het effe naarkijken. Nogmaals bedankt voor al de info 🙂
Reageren