Zoeken Vraag het forum

Hard bolletje aan teelbal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    ik heb den tijd last van een hard bolletje aan miin teelbal, het lijkt dat het vast zit aan een draatje(aan mijn terlbal), of het zit naast mijn bijbal. Ik twijfel of het aan mijn teelbal of mijn bijbal is. (Denk bijbal) Het bolletje is pijnloos als ik er op druk. (Ben over 4 maanden 15, weet niet leeftijd handig was om tevermelden) zou dit teelbal kanker kunnen zijn? Of zit ik me nu gewoon druk temaken om niets? (Loop hier al lang mee)

Alvast bedankt 🙂

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan je bijbal zijn. Dan is er dus niets aan de hand.
    Als het bolletje plotseling groter gaat worden of pijn gaat doen, kan het een ontsteking zijn. Ga dan even naar je huisarts.
    Als je je er ongerust over blijft maken ga dan ook even naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Geen teelbal kanker dus?

Reageren
    John (moderator)

Gezien je leeftijd is dat erg onwaarschijnlijk.
    Maar wel goed van je dat je het allemaal een beetje in de gaten houd!! Vooral blijven doen.

Reageren
    Anoniem

Bedankt, zal het in de gaten houden maar wat kan het bolletje dan wel zijn?

Reageren
    Anoniem

En als dit wel teelbal kanker is, hoelang zou je kunnen rondlopen voordat je iets merkt of in het ergste geval dood gaat?

Reageren
    John (moderator)

Doodgaan is sowieso nog maar de vraag bij teelbalkanker. En hoelang zo iets dan duurt? geen idee, dat is van geval per geval anders.
    Het kan gewoon een deel van de bijbal zijn. Maar nogmaals: als je je er zorgen over blijft maken, ga dan even naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Tnx man ik laat het hier gwn bij 🙂 als het grooter wordt of pijn doet( nu is het pijnloos alleen als ik er harder op ga drukken dan doet het niet pijn alleen een beetje ongemakkelijk) dan laat ik het effe naarkijken. Nogmaals bedankt voor al de info 🙂

Reageren
Reageer op: Hard bolletje aan teelbal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.