- Anoniem23 juni 2014 om 10:02
Een paar weken geleden had ik steken in mijn oksel, maar kon niets zien.. Een scherpe pijn.. Daarna was ik het allemaal weer vergeten Nu zat ik gisterenavond in de auto en mijn jasje sneed in mijn oksel (dacht ik). Tot mijn grote schrik heb ik daar dus nu een bobbel van ongeveer één CM. Ook ben ik de afgelopen 5 maanden ontzettend afgevallen (17 kg), maar dit komt door een darm ontsteking die ik afgelopen zomer had (tenminste dat dacht ik, voordat ik die bobbel voelde). Ik weet het nu allemaal niet meer. Het bobbeltje zit ONDER mijn huid, dus niet erop en het is meer een plakaat, dan dat ik het kan rondbewegen.. Ik heb zelf prothesen en dus kan ik mijn borst niet voelen. Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn of dat ik dit toch maar even serieus moet opvatten. (Mijn huisarts is volgens mij niet te beste, daar ik al 2 kaar met buikklachten rondliep en ik op AANDRINGEN dan eindelijk naar de MDL arts mocht, waar ze erachter kwamen dat ik een aantal ontstekingen had.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 juni 2014 om 14:33Ik denk dat het opgezette lymfeklier is. Dat kan worden veroorzaakt door de darmontsteking. Aangezien je het over borstprothesen hebt, neem ik aan dat je borstkanker hebt gehad. In dat geval zou ik het wel verstandig vinden als je een verwijzing vraagt naar de chirurg om ernaar te laten kijken. Al is het voor je eigen gemoedsrust.
ReagerenAnoniem23 juni 2014 om 20:39Nee, ik heb nog geen borstkanker gehad, maar het zit wel in mijn familie.. (2 zussen van mijn oma)… Mijn prothesen kwamen na een bijwerking van de prikpil waardoor ik alles verloor (van C naar AA….).. Ik snap er alleen niets van.. Ik hoop het daarentegen.. Morgen een afspraak bij de dokter!
ReagerenJohn (moderator)
23 juni 2014 om 21:09Okay. Een borstvergroting dus vandaar.
Nou maar even afwachten wart de huisarts ervan vindt. Ik neem aan het een vergrote lymfeklier is door het ontstekingsproces.
Reageren