Zoeken Vraag het forum

Bobbel in oksel na een aantal weken steken.. HELP!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Een paar weken geleden had ik steken in mijn oksel, maar kon niets zien.. Een scherpe pijn.. Daarna was ik het allemaal weer vergeten Nu zat ik gisterenavond in de auto en mijn jasje sneed in mijn oksel (dacht ik). Tot mijn grote schrik heb ik daar dus nu een bobbel van ongeveer één CM. Ook ben ik de afgelopen 5 maanden ontzettend afgevallen (17 kg), maar dit komt door een darm ontsteking die ik afgelopen zomer had (tenminste dat dacht ik, voordat ik die bobbel voelde). Ik weet het nu allemaal niet meer. Het bobbeltje zit ONDER mijn huid, dus niet erop en het is meer een plakaat, dan dat ik het kan rondbewegen.. Ik heb zelf prothesen en dus kan ik mijn borst niet voelen. Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn of dat ik dit toch maar even serieus moet opvatten. (Mijn huisarts is volgens mij niet te beste, daar ik al 2 kaar met buikklachten rondliep en ik op AANDRINGEN dan eindelijk naar de MDL arts mocht, waar ze erachter kwamen dat ik een aantal ontstekingen had.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het opgezette lymfeklier is. Dat kan worden veroorzaakt door de darmontsteking. Aangezien je het over borstprothesen hebt, neem ik aan dat je borstkanker hebt gehad. In dat geval zou ik het wel verstandig vinden als je een verwijzing vraagt naar de chirurg om ernaar te laten kijken. Al is het voor je eigen gemoedsrust.

Reageren
    Anoniem

Nee, ik heb nog geen borstkanker gehad, maar het zit wel in mijn familie.. (2 zussen van mijn oma)… Mijn prothesen kwamen na een bijwerking van de prikpil waardoor ik alles verloor (van C naar AA….).. Ik snap er alleen niets van.. Ik hoop het daarentegen.. Morgen een afspraak bij de dokter!

Reageren
    John (moderator)

Okay. Een borstvergroting dus vandaar.

Nou maar even afwachten wart de huisarts ervan vindt. Ik neem aan het een vergrote lymfeklier is door het ontstekingsproces.

Reageren
Reageer op: Bobbel in oksel na een aantal weken steken.. HELP!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.