Zoeken Vraag het forum

Hard aan bobeltje op teelbal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb nu al een tijdje een hard bobeltje aan mijn teelbal (ben pas 14.) het is ogv zo groot al een ewrt en het is pijnloos als ik er op druk. Is dit ernstig?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het bobbeltje is niet zichtbaar van buitenaf?
    Het zit niet in de huid van je balzak maar vast op je teelbal?

Reageren
    Anoniem

Het zit aan de teelbal, ik weet niet of het de bijbal is. ( niet zichtbaar van buitenaf ).

Reageren
    Anoniem

Het lijkt of het harden bolletje met een draadje ofzo vast zit aan de teelbal

Reageren
    John (moderator)

Het zou inderdaad heel goed je bijbal kunnen zijn. Hou het even in de gaten. Als het bolletje gaat groeien of pijn gaat doen, zou het een ontsteking kunnen zijn. Dat is verder ook niet ernstig maar daar moet je dan wel even mee naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Oke bedankt, ik hoef me dus niet druk temaken?

Reageren
    John (moderator)

Zolang er niets veranderd niet.

Als je er onzeker over blijft on je zorgen blijft maken, kun je natuurlijk altijd nog even naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Bedankt tandor 🙂

Reageren
Reageer op: Hard aan bobeltje op teelbal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.