- Anoniem8 januari 2015 om 22:49
Ongeveer 1.5 maand geleden volde ik een klein hard bobbeltje op mijn linker teelbal. Zelf kon ik niet inschatten of het nou “flubberig” of steenharf was. Ik maakte mij zo’n zorgen op naar de huisarts. Huisarts zelf niet aanwezig dus zo’n stagiaire. Zij vertelde mij dat ze niks kon vinden dus absoluut geej reden voor paniek.
Ik voel het toch duidelijk wel en nu ga ik terug naar de huisarts. Maar ik realiseer mij nu wel dat het ook echt foute boel is mocht het iets zijn. Wat 1,5 maand dan is het helemaal uitgezaaid. Dit baart mij dan ook zorgen. Het doet wel echt pijn als ikeraan zit. Ik val eigenlijk net buiten de leeftijdscategorie (13 toen ik het ontdekte nu 14) maar toch ben ik heel bang. Wat denken jullie?1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 januari 2015 om 00:05Het is heel goed mogelijk dat het een deel van de bijbal is dat je voelt. En dat is dan heel normaal. Dat kan de reden zijn waarom de stagiaire niets kon vinden.(wat afwijkend was)
Reageren
Teelbalkanker is op jouw leeftijd toch wel zeer uitzonderlijk. Ik snap ook niet zo goed wat je met leeftijdscategorie bedoelde.
Geen paniek dus. Eerst maar even naar je huisarts