Zoeken Vraag het forum

is dit kanker!~?!?!?!?!?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey,

ik heb om mn scrotum zachte bolletjes, je kan ze bewegen ze zitten we vast aan het scrotum.

ik heb er een stuk of 7 verspreid over de inwendige penis gedeelte in de balzak area zegmaar, dus niet op de penis zelf buiten mn lichaam. ik vraag me af what dit kan zijn, ik heb ook een grote moedervlek op mn buik, die voelt ongeveer het zelfde aan alleen zit deze op mn huid…

de bultjes zijn zacht, kan ze bewegen. ook in knijpen. en ze doen niet pijn.
    ik heb een paar kleintjes en een paar wat grotere, rond de 5 mm.

op de foto zie je een zn bultje, deze kan ik dus ook verplaatsen met mn vinger en in knijpen, hij zit wel vast aan de penis.
    en deze bultjes zitten NIET in het vel van de balzak, ze zitten vast aan het scrotum ( de inwendige penis ).

ik hoop dat jullie hier miss meer over weten!?

bedankt in ieder geval.

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

dit zijn de foto’s btw

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij gooi je een paar dingen door elkaar.
    Het scrotum is de balzak. De inwendige penis zit dus in je buikholte. Die voel je dus niet.

Mijn vraag aan jou:

Zit die “bult” in je balzak boven je teelbal? Hoe zien die andere bultjes eruit?
    Het doet mij denken aan ontstoken haarzakjes.

Reageren
    Anoniem

Tandor

het zit niet in de huid van de balzak, het zit in de balzak vast aan mn lichaam ( penis) of wat dan ook, alle andere bobbeltjes net zo. het zit niet aan de teelbal zelf vast

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan wel vreemd. Ik denk dat je er dan goed aan doet om even bij de huisarts langs te gaan en het laat nakijken.

Reageren
Reageer op: is dit kanker!~?!?!?!?!?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.