Zoeken Vraag het forum

raar plekje (moedervlek) op boven been

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • amy21

Hallo,
    Sinds vandaag heb ik ineens een soort van plekje wat de vorm heeft van een moedervlek. Hij is niet 1 kleur en ziet er heel erg anders uit dan mijn andere moedervlekken (verschillende kleur en er zit iets in. Ik heb een lichte huid en veel moedervlekken. Weet iemand misschien wat dit is? en of ik me zorgen moet maken?

img844.imageshack.us/img844/5505/dscn2881k.jpg

4 reacties
    Reageren
    y

Hey,

Erg vervelend zo, maar lijkt eerste gezicht op een muggenbult o.i.d. vooral omdat het zo opeens is. maar ik ben geen dokter, houd het goed in de gaten en bij twijfel altijd huisarts.

Reageren
    Heleen

Is dat niet gewoon een muggenbult?

Reageren
    amy

Nee, ik heb net zo een soort moedervlek iets naar onderen op me been. ik weet heel zeker dat het geen muggenbult is!

Reageren
    Gus

Hallo, dan kan alleen een dermatoloog constateren wat voor moedervlek jij hebt. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groet Gus

Reageren
Reageer op: raar plekje (moedervlek) op boven been
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.