Zoeken Vraag het forum

brok in de keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mart

Hoi,

Ik kamp met een aantal klachten waar ik me ernstig zorgen over maak. Ik ben in de afgelopen 3 jaar al twee keer onderzocht naar enkele vormen van kanker maar elke keer kwam er niks uit.

Nu had ik 2 week geleden bloed in mijn urine. Ben hier weer mee naar de doktor gegaan, maar kwam weer niks uit.

Sinds dit laatste bezoek aan de doktor ben ik 4 kilo afgevallen en heb ik een harde knobbel in mijn keel ontdekt net onder mijn kin. Ook heb in moeite met slikken. Een constant gevoel dat er iets vast zit in keel. Verder heb ik last van oorpijn en steken in mijn rechterschouder. Ook voel ik me de gehele dag licht in me hoofd en duizelig.

Aangezien ik in de 3 jaar meerdere bloedonderzoeken heb gehad en er telkens niks uit kwam. Krijg ik het idee dat ik het mezelf aandoe en me kop gek maak. Maar de klachten zijn er wel en ik blijf me zorgen maken.

Wat moet ik doen? Weer naar de doktor gaan en nog een onderzoek aanvragen. Of is er wat anders dat ik kan doen?

2 reacties
    Reageren
    Joost

Hallo Mart,
    Afvallen zonder reden is al vreemd op zich. En die harde knobbel onder je kin die daar volgens jou niet hoort. Ga terug naar je HA en laat je doorverwijzen naar een KNO arts, ook i.v.m. je slikklachten en je oorpijn. Het lijkt mij duidelijk dat er iets niet goed is. Heb je ook koorts/verhoging?

Laat je weten hoe het met je gaat?
    Joost

Reageren
    Mart

Hoi Joost,

Geen koorts of verhoging. Voel me in eigelijk best prima. Op de genoemde klachten na. De ene dag zijn de klachten meer voelbaar dan de ander. Morgen afspraak bij de doktor….

Mart.

Reageren
Reageer op: brok in de keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.