Zoeken Vraag het forum

Vergrote lymfeklieren hals

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lieke

Goedenavond,

Ik heb al minimaal 1,5 jaar een opgezette lymfeklier onder mijn kin, deze was eerst zo groot als een erwt, maar is nu zo’n beetje zo groot als een knikker. Ook de lymfeklieren aan de zijkant van mijn hals zijn opgezet. Ik heb een echo gehad waarop ze dus konden zien dat het een lymfeklier was. Ook heb ik 2 puncties gehad, hieruit kwam geen oorzaak. Ook hebben ze geprikt op infecties, bacteriën en virussen. Hier kwam niets uit.
    Wel heb ik een paar jaren geleden ziekte van Pfeiffer gehad, en ik ben bekend met hypertensie en slik hier medicatie voor.

De arts zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar ik heb op het moment 3 opgezette lymfeklieren in mijn hals en ze worden niet kleiner. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vertrouw het niet namelijk.

Afbeeldingen hier onder toegevoegd:

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als de arts heeft gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken, dan zal dat ook zo zijn. Als je je arts niet vertrouwd, moet je een andere arts nemen cq voor een second opinion naar een andere arts gaan

Reageren
Reageer op: Vergrote lymfeklieren hals
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.