Zoeken Vraag het forum

Harde bult onderhuids

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Johan

Ik heb al enkele maanden een harde bult, knobbel onder huids. Ik dacht dat het toen een puist was en was het vergeten.

Ik merkte het weer op en schrok. Het is hard.

Is dit alarmerend? Ik denk gelijk aan kanker omdat mijn vader lymfeklierkanker had.

Johan

13 reacties
    Reageren
    Floris

Waar zit het?

Reageren
    Johan

Bij de lies. Het doet ook totaal geen pijn

Reageren
    Floris

Heb je nog meer lymfeklieren in je hals etc die opgezwollen zijn

Reageren
    Johan

Nee. Alleen tussen de lies.

Reageren
    Floris

Dan is het niks ik ben 15 heb okk wat verharde lymfeklieren in me nek hoort er gwn bij heeft iedereen wel. En als je ongerust bent kan je altijd naar de huisarts gaan

Reageren
    Johan

Bedankt Floris

Reageren
    Johan

Toch twijfel ik aan kanker

Reageren
    Johan

Extra foto’s. Misschien niet de lies

Reageren
    Floris

Ja snap ik had ik ook maar me tante is dokter en had uitgelegd dat als je lymfeklier kanker hebt je andere klachten hebt en dat is gwn zo . Als je op internet opzoekt zie je soms dat er staat dat mensen geen klachten hadden dat is bullshit. Als je lymfeklierkanker zou hebben dan zou je dat echt merken en je ziek voelen

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met kanker helemaal niets te maken. Het is gewoon een talgkliertje

Reageren
    Bob

En Johan? Wat was het ?

Reageren
    Anno

Is een steenpuist. Niks om ongerust over te zijn. Ik heb ze geregeld. Vooral als ik meer fiets. Ligt aan je kleding, dat dit een warme broeierige plek is, de wrijving enzovoort

Reageren
    Privé naam

Ik heb het ook en ook op de andere kant van m’n been iemand een idee wat het kan zijn

Reageren
Reageer op: Harde bult onderhuids
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.