Zoeken Vraag het forum

Hard knobbeltje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Victor

Ik ben dezelfde persoon als het bericht hiervoor maar denk u dat het een goed idee is als ik er gewoon tot en met december niet meer aanzit en dan kijk of hij kleiner wordt of groter dan natuurlijk naar de huisarts, denkt u dat dat iets is wat ik kan doen of dat het toch echt verstandiger is nu naar de huisarts te gaan?

29 reacties
    Reageren
    Victor

En mag ik dan wel gewoon licht aan de bovenkant voelen of is dat ook verstorend?

Reageren
    John (moderator)

Ik had al geschreven om het eens even te laten rusten en als het over 1 maand nog steeds hetzelfde is, dan naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Victor

Is een maand niet erg weinig tijd?

Reageren
    John (moderator)

Niet vaker dan 1 x per week

Reageren
    John (moderator)

Doe dan 2 maanden

Reageren
    Victor

Oke dankuwel

Reageren
    Victor

Ik vroeg me ook af na hoeveel tijd je andere klachten zou moeten ervaren als het iets slechts zou zijn. Stel dat het er nog 5 jaar zit ik weet niet of dat kan zonder iets slechts te zijn maar als je dan nog steeds nergens last van hebt is het dan swso niks of kunnen er ook pas klachten onstaan na meerdere jaren?

Reageren
    Victor

En is dit dan iets om dagelijks zorgen over te maken of is de kans zo klein al helemaal op mijn leeftijd (15) dat dat niet nodig is?

Reageren
    John (moderator)

Dart hangt er dan maar vanaf wat het voor een bolletje is. Daar kan ik zo dus geen antwoord op geven

Reageren
    Victor

Ja oke maar als u zo kijkt naar alle informatie gaat uw vermoeden dan meer richting iest goeds of slechts? Als u zegt dat het een redelijk risico is ga ik swso naar de huisarts.

Reageren
    John (moderator)

Als je je daar dagelijks zorgen over gaat maken moet je dus gewoon naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken

Reageren
    Victor

Nou ja mijn zorgen zijn dus redelijk gebaseerd op wat u zegt, nou kunt u natuurlijk niet zo zeggen wat het is maar een indicatie van hoe gevaarlijk dit is misschien wel

Reageren
    John (moderator)

Ik denk zo niet dat het iets slechts is

Reageren
    Victor

Ehmm ik heb daarnet ook een klein hard bolletje ontdekt helemaal boven aan mijn been iets links van de penis, moet ik me hier zorgen over maken?

Reageren
Reageer op: Hard knobbeltje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.