Zoeken Vraag het forum

Plekje op voorhoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Memm

Ik heb al sinds een aantal maanden een raar plekje op me voorhoofd. Wat kan dit betekenen ? Als je er met je vinger overeen aait voelt het wel ‘raar’ voor de rest voel ik me gewoon goed. Wie weet hier meer over ?

3 reacties
    Reageren
    Alyssa

Als het er al een aantal maanden zit en je er ongerust over bent,waarom ben je dan niet gewoon even naar de huisarts gegaan?
    Dan had je al lang een antwoord kunnen hebben……( wat over het algemeen betrouwbaarder is dan via een foto vragen wat iets zou kunnen zijn )

Reageren
    Memm

daar heb je gelijk in. Zelf ben ik niet zo n fan van de dokter. 

Reageren
    Memm

Stond er ook niet echt stil bij totdat ik van de week bij de kapper was geweest en het plekje zag vandaar

Reageren
Reageer op: Plekje op voorhoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.