- Bas7 augustus 2021 om 14:48
Ik ben een paar x bij de huisarts geweest en ben veel moe de laatste tijd maar buiten dat om heb ik ook een half jaar last links onder me ribben als ik een foto van het lichaam opzoek is het ongveer ter plaatse waar de milt zit . Nu heb ik een bloedonderzoek gehad en belde ik een paar dagen later de assistenten die zei u bloed is helemaal oke! Dus ik dacht mooi dan maak ik geen nieuwe afspraak meer .. een kleine 2 weken later keek ik op de zieknhuiswebsite en kon ik ook de uitslag zien .. nu zie ik tot mijn verbazing dat de Eosinofielen waarde tehoog is .. de max waarde mag 0.50 zijn en is bij mij 0.91 dus bijna 2 x de max waarde ? Wat betekend dit ik heb natuurlijk gegoogld en er staat parasiten of voedselallergie of leukemie ??? Graag wat meer info … alles in me bloed was goed behalve.dus de eosinofielen . ?????
2 reactiesReagerenBas7 augustus 2021 om 14:53En trouwens de basofielen is de max 0.10 en die is bij mij 0.12 dus heel licht verghoogd
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2021 om 17:04Een verhoging wijst op een infectie, vaak door parasieten maar ook bij andere infecties, hooikoorts, eczeem, astma en zo kan ik nog even doorgaan.
Reageren