Zoeken Vraag het forum

Rood bultje op penis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daan

Hoi,

Ik heb sinds +/- 2 weken een rood bultje op mijn penis, ik vraag me af of dit kanker is. Ik zat ook al te denken dat het misschien een soort steenpuist is? Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe die er precies uitzien.

Het voelt een beetje hard aan en ik kan het niet uitknijpen[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

Bij voorbaat dank

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt een ontstolen haarzakje of talgkliertje

Reageren
    Bbbb

Ik heb sinds gisteren een rood bolletje en nog geen seks gehad en ik maak me ongerust kan iemand mij gerust stellen

Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk een puistje in wording

Reageren
    hhhhh

Gaat dit vanzelf weg? Grten anoniem

Reageren
    John (moderator)

Zoiets gaat doorgaans vanzelf weer weg

Reageren
    Lil wip

Ik heb een rood bultje op mijn penis zitten die veel pijn doen moet ik me er zorgen over maken?

Reageren
    John (moderator)

Het is een puistje. Waarschijnlijk een ontstoken haarzakje of talgkliertje. Dat is vervelend maar niets om je zorgen over te maken

Reageren
    Hai

Ik heb precies precies het zelfde hoelang duurde het voor het weg ging, ik ben uitgenodigd door een meid om langs te komen maar vind schande met die puist -__- dus ik ga pas wnr het weg is hoelang ongeveer😭

Reageren
    anoniem

en heb je al een antwoord gekregen?

Reageren
    Leroy

ik heb ook z’n bultje hoe gaat of haal ik het weg of hoelang? Doet pijn is hard 

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt op een ontstoken haarzakje. Ga even naar de huisarts die kan daar dan meteen iets voor voorschrijven

Reageren
    Peter

Sinds gisteren een bultje aan de zijkant van mijn penis doet alleen pijn als ik een errectie heb, wat kan dat zijn?

Reageren
Reageer op: Rood bultje op penis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.