Zoeken Vraag het forum

Ontlasting, bang voor kanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pietje

Beste,

Ik ben 26 jaar, al jaren soms bloed in mijn ontlasting, het doen dan ook soms pijn met poepen, stekend/brandend gevoel tijdens het poepen. soms heb ik helemaal geen bloed, of klachten en soms wel aan het toiletpapier & bij de poep. Het is dan vsak erg vloeibaar & helderrood. ik ben erg hypochonder en als de dood voor darmkanker bijv. Ik heb het wel eens san de arts verteld en die dacht aan Aambeien, ik zit ook best vaak verstopt, constipatie, al sinds kindsaf aan.

Lijken deze symptomen op darmkanker? Of meer iets onschuldigs? ik hoor het graag!! bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het doet mij toch vooral denken aan aambeien. Kijk eens naar je anus of je aambeien ziet

Reageren
Reageer op: Ontlasting, bang voor kanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.