-
Joosje19 november 2024 om 15:03
LS
Al maanden heb ik af en toe het gevoel van een blaasontsteking, dit duurt 1 dag en dan is het weer over. Urine is gecontroleerd en ook op kweek gezet. Er kwam niets uit. Wel ben ik bekend met een overactieve blaas en gebruik daar medicatie voor. Op het moment moet ik steeds veelvuldig plassen en ik moet dan ook gelijk.
Pijn in mijn onderbuik en links onder in de rug.
Ook voelt het brandiger aan.
Zouden het blaasstenen kunnen zijn of toch iets anders. Mijn leeftijd is 66
Met vriendelijke groet,2 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 november 2024 om 16:21Het meest voor de hand liggende is dan toch de overactieve blaas. Bespreek het met de huisarts
ReagerenMaria23 juli 2025 om 23:53Hoi, ik herken dit. Ik heb zelf een overactieve blaas en slik daar medicatie voor.
Ik heb zo nu en dan ook het gevoel dat ik een blaasontsteking heb. Er wordt dan zelfs na een kweek niets gevonden.
Ik vermoed dat het blaaskrampen zijn ten gevolge van de overactieve blaas.
3 jaar geleden kreeg ik na een operatie een katheter. Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel pijn ervaren. Alsof er met messen in mijn urinebuis en blaas werd gestoken. Zoveel pijn, bij iedere mm die ik bewoog. Pas toen de katheter eruit was was de pijn weg.
Ik vermoed dat mijn blaas vanbinnen geen zin heeft in die katheter.
Heel af en toe krijg ik van diezelfde blaaskrampen. Dat lijkt een beetje op de pijn van een blaasontsteking.
Ik heb er geen oplossing voor. Maar weet goed wat je bedoelt.
Ik ben zelf 48 jaar.Misschien toch eens bespreken met de huisarts? Of je anders door laten sturen naar de uroloog.
Sterkte!
Reageren