Zoeken Vraag het forum

Ruwe baarmoedermond

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Nee

John (moderator)

Ow  Ik zie dat mijn antwoord niet geplaatst is..

Maar het antwoord is nee.

Reageren
    Anoniem

Ik had nog een vraag stel er groeit baarmoederhals kanker veranderd er dan wat aan je baarmoedermond? of is dit in de baarmoedermond zelf?

groetjes

Reageren
    John (moderator)

Cellen veranderen

Reageren
    Anoniem

maar waar moet ik aan denken als u zegt veranderingen in cellen veranderd er dan wat aan je baarmoedermond zoals scheurtjes en knobbeltjes?

groetjes

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet altijd te zien of te voelen. Om dat vast te stellen zou er een uitstrijkje moeten worden gemaakt.

Reageren
    Anoniem

Dus het kan wel zijn dat je de baarmoederhalskanker kunt voelen?

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat kun je dus niet voelen.

Reageren
    Anoniem

Laatste vraag waarom kun je dit eigenlijk niet voelen?

Reageren
    John (moderator)

Omdat je dat verschil gewoon niet kunt voelen. De baarmoederwand en de baarmoederhals zijn niet helemaal glad.

Reageren
    John (moderator)

Ga gewoon naar de huisarts en laat ernaar kijken als je er ongerust over bent. Zonder enig onderzoek valt daar niets over te zeggen

Reageren
    Anoniem

Goedenavond John,

Ik ben langs de huisarts geweest en uitgelegd dat ik iets ruws scheurtjes achtig voelde bij mijn baarmoedermond. Hier heeft ze dus naar gekeken en ze kon geen enkele scheurtjes vinden of zien of iets anders geks mijn baarmoedermond zag er dus goed uit nu vraag ik mij nog steeds af waarom ik het zelf wel voel. ik vraag mij gewoon af of baarmoederhals kanker uiteindelijk scheurtjes worden. want ze zeggen verandering in de baarmoedermond wat moet ik mij daar bij voorstellen?

groetjes

Reageren
    John (moderator)

Misschien is dat wat je voelt wel heel normaal en zijn het geen scheurtjes maar plooitjes.

Reageren
    Anoniem

wat zijn plooitjes? en zou de huisarts die scheurtjes moeten zien?
    en verandert baarmoederhalskanker überhaupt in scheurtjes?

groetjes

Reageren
    John (moderator)

Huidplooitjes. En die moeten er zijn omdat je baarmoederhals miet kunnen uitzetten als je bijvoorbeeld bevalt. Scheurtjes zou de huisarts kunnen zijn en die geven in de regel dan ook wat bloed. Baarmoederhalskanker verschijnt niet als scheurtjes

Reageren
Reageer op: Ruwe baarmoedermond
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.