Zoeken Vraag het forum

Kan dit kanker zijn, in mijn keel?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tineke

Hallo, ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen. Ik heb aan de ene kant van mijn keel een bobbel of een bultje en aan de andere kant weer niet. Het is achter mijn amandelen, ik ben bang dat dit kanker zou kunnen zijn? Ik ben 27 jaar oud en ik rook. Hiermee wil ik ook stoppen maar het gaat niet heel makkelijk. Hier 2 foto’s, ik hoop dat iemand mij kan helpen.

https://postimg.cc/JGHw56Pz

https://postimg.cc/nsc00MpG

17 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn je amandelen. Dat heeft toch niks met kanker te maken

Reageren
    Tineke

Wat ik aan gaf is juist achter de amandelen.. Zit er niet aan vast zeg maar.

Reageren
    John (moderator)

Ook dan kunnen het de amandelen zijn

Reageren
    Tineke

Zelfs als het los van de amandelen zit? Dat er ruimte zit tussen wat ik aan gaf, en de amandelen zelf?

Reageren
    Tineke

Ik hoef dus echt niet bang te zijn dat dit kanker zou kunnen zijn??

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met kanker echt niets te maken

Reageren
    Tineke

Sorry maar laatste vraag, ziet het er allemaal normaal uit vind u?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan niets bijzonders zien

Reageren
    Tineke

Sorry Tandor maar ik dacht dat keelamandelen alleen die ronde ballen aan beide kanten van de keel zaten?

Reageren
    John (moderator)

Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Tineke

Dat durf ik juist niet, ben ik bang dat het echt kanker is.. Keel kanker kan zich toch ook zo uiten als dit? Een bultje? Dan heb je toch niet altijd pijn?

Reageren
    John (moderator)

Als je toch denkt iets ernstigs te hebben, dan ga je toch naar de dokter en blijft er niet mee rondlopen totdat te laat is? Ben je vaker bang dat je een of andere ernstige ziekte hebt?

Reageren
    Tineke

Ja dat heb ik, ik heb een angststoornis. Maar nu ben ik ook weer erg bang dat wat ik aan gaf op de foto, kanker is..

Reageren
Reageer op: Kan dit kanker zijn, in mijn keel?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.