Hallo,
Sinds een half jaar heb ik geen gevoel in mijn huid in mijn rechter bovenbeen, het bleef constant hetzelfde tot nu, ik krijg nu af en toe steken in mijn huid net alsof er naalden in gaan tot net onder mijn huid dit alles zit aan de buiten kant van mijn been ook heb ik nu dat als ik te lang sta of loopt dat er in mijn lies een pijn opkomt tot ik ga zitten of rust dan verdwijnt het weer dit gaat ook samen met pijn aan de voorkant van mijn bovenbeen maar de huid blijft gevoelloos.
en net aan de buitenkant van waar het gevoelloos is wordt het nu pijnlijk soms een branderig gevoel.
Wie heeft een idee wat dit zou kunnen zijn.
Alvast bedankt.
Als u deze klachten al een half jaar heeft, is het aannemelijk dat u al bij de huisarts bent geweest. Wat heeft de huisarts over deze klachten verteld? Welk onderzoek heeft de huisarts gedaan?
De aard van de klachten lijkt te liggen in het zenuwstelsel, dat op een of andere wijze is aangedaan.
Wilt u reageren?
ik heb het ook aan mijn rechterbovenbeen verder nergens geen klachten
eerste gedacht was het ,ik heb altijd mijn gsm op die plaats in mijn broekzak,ik weet het niet groetjes
Meralgia paraesthetica ook bekend als het syndroom van Bernhardt-Roth is een aandoening waarbij er een doof gevoel of pijn in de zijkant van het dijbeen bestaat zonder letsel aan het dijbeen zelf maar door een letsel aan de zenuw van het dijbeen naar de wervelkolom.
Lees verder/Bron
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meralgia_paraesthetica
Ik ben lid van een koor en bij een concert waarbij je staat krijg ik op een gegeven moment volstrekte ongevoeligheid aan de rechterkant van mijn bovenbeen. Ik voel bv. niet dat ik mijn been aanraak. Als ik dan even met mijn been heen en weer schommel komt het gevoel weer terug. Conclusie: alleen bij staan heb ik last van ongevoeligheid, na schommelen met been weer weg maar na even staan blijft het wel terugkomen. Verder heb ik er op geen enkele manier last van.
Het zou vanuit je rug kunnen komen, omdat je er vooral last van hebt met staan.
Ga even naar de huisarts met de klachten
Doof gevoel in linkerbovenbeen, MRI gemaakt geen problemen in de rug zegt men, wel geholpen aan een liesbreuk (linkerzijde) maar gevoel blijft, met fietsen geen probleem met sporten (tennis) en wandelen wel, nu moet er weer een echo gemaakt worden pffff afwachten maar weer, ik heb wel overgewicht.
ik heb ook last van doof gevoel in mijn rechterbovenbeen
graag wil ik mensen leren kennen die dit aak hebben
ik heb er sinds 2 maanden last van
groetjes madeleine
heb op de rug liggen slapen krijg Ik geen gevoel in mijn huid in rechte bovenbeen
wanneer heb je geslapen?