Ik heb al 3 weken last van blauwe plekken op mijn linker been en rechterarm, dit zonder tegen iets zijn aangekomen of een kleine trauma, ben hiervoor naar de huisarts geweest en die liet mij bloedprikken, daaruit is er niks gekomen wat zou kunnen aanwijzen waarom dit gebeurd dus nu vraag ik mij hier af, hoe komt het dat ik ineens blauwe plekken krijg?
Ik heb er nu in totaal rond 8-9 blauwe plekken gehad in 3 weken ze zijn ook allemaal weg binnen 2 weken maar heb er nu weer 2 bij. Geen idee hoe ze er zijn gekomen aangezien ik de hele week gewoon thuis was.
(De huisarts heeft net gezegd indien ik er meer dan 5 in 1x heb om dan onmiddelijk te bellen) wat zou dat kunnen betekenen ik wil gewoon zekerheid hebben, ik wil weten wat dit zou kunnen zijn
Als je wilt weten wat het betekend als de huisarts iets zegt, moet je dat aan de huisarts vragen.
Wat ik mij eigenlijk afvraag is, omdat er niks in mijn bloed gevonden is en alles naar behoren werkt (het was een algehele bloedonderzoek) betekend het krijgen van deze blauwe plekken niet levensgevaarlijk is? Mijn hoofd is super onrustig en denk steeds dat ik in levensgevaar ben
Als dat zo was had de dokter je wel meteen doorgestuurd. Maar je zult het toch met je huisarts moeten bespreken
Je hebt gelijk, dankuwel john!
Mijn laatste ding is, ze zeidde mij om terug te bellen indien ik meer dan 5 blauwe plekken heb alleen dan wordt ik doorverwezen naar de internist. Ze hebben mij voor de rest helemaal niks gezegd
Daar had je dan naar moeten vragen... ik kan daar zo ook geen antwoord opgeven. Ik weet niet waarom de huisarts dat zo beslist
Alweer, vandaag de heledag thuis gebleven niks aan de hand gewoon lekker achter mijn pc gezeten, lig nu al 3 uur in bed en begon opeens een branderig gevoel rondom mijn knie te krijgen en nu zie ik dit
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hey john, ik had toch wel 5 blauwe plekken gekregen en had meteen de huisarts gebeld die heeft een afspraak voor mij gemaakt voor 8 april. Alleen lees ik hier dat ik naar de route hematoloog / oncoloog moet en ik heb het opgezocht maar ze hebben dus beide met kanker te maken en de huisarts had mij 2x gezegd dat het geen kanker is en dat het ook niet levensgevaarlijk is, waarom wordt ik dan daar naartoe verwezen?
Update: heb vandaag weer me lichaam gecheckt en van de 5 zijn er al 3 weg. 1 is nu geel op mijn linkeronder been en de paarse plek op mijn rechterarm begint te verdwijnen, nog steeds maak ik me erg zorgen waarom ik verwezen wordt naar de internist hematoloog en oncologie
Die hebben niet alleen met kanker te maken maar ook met andere bloed gerelateerde ziekten