Angst stress en spanningen hebben dus ook invloed op de weerstand. En over blauwe plekken kun je toch geen conclusies trekken. Dat is toch een algemeen en veel voorkomend verschijnsel
Bespreek met de huisarts of je in de tussentijd niet alvast terecht kunt bij de praktijkondersteuner
Dat is een goeie. Ga ik dat nog even doen.
En over dat vervagen, dat dat een goed teken is? Of weet je dat zo ook niet?
Bedankt voor je geduld!
Dat is een goed teken. Het zijn dan dus gewoon blauwe plekken
Okee dankjewel. En sowieso bedankt voor je eindeloze geduld😊
Ps, ik heb bijvoorbeeld op mijn bovenbenen wel echt dat het langer duurt voordat het weg is en soms zie je nog een soort van iets verkleuring, maar dat heb ik wel echt al jaren. Ligt dat dan bijvoorbeeld aan je bindweefsel?
Ja, en maar spiermassa waardoor het langer kan duren
Oh ja dat heb ik wel heel weinig. Ik heb lange dunne benen ook.
Maar dan zitter er nog steed meer spieren dan de rest
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hee, ik ga hier even verder anders start ik weer een nieuw topic.
Mijn darmen lijken weer opgeknapt te zijn (van de diarree). Nu heb ik vanaf maandag toen ik ziek was heel rustig aan gedaan en gister ben ik er weer op uit geweest. Ik heb best veel gelopen en ik merk dat mn lijf daar weer aan moet wennen.
Ik heb wat trillende spieren af en toe, maar vooral stijf en een soort zeurend gevoel in mijn benen en voeten.
Wat kan dat zijn en wat kan ik ertegen doen? Tis niet pijnlijk maar vooral vervelend, het lijkt wel of mijn lichaam wat uitgeput is. Ook iets droge ogen.
Ik wil er ook nog even bij zeggen, ik ben lang en mager, altijd al geweest. Weinig reserve dus helaas. Ik heb het idee dat het altijd lang duurt voordat ik weer de oude ben na ziek zijn. Hoort dat bij mijn bouw?
Je bent gewoon vemoeid nadat je weer wat hebt gedaan nadat je ziek bent geweest. Je bent vermoeid en wat je daar tegen kunt doen,is nu een dagje rustig aan doen.
Dat is heel normaal en heeft niks met je bouw of met het hebben van reserves te maken. Dat heeft iedereen, ook mensen die in topconditie zijn, als ze ziek zijn geweest.
Je schrijft weinig spiermassa te hebben. Dan is waarschijnlijk je algehele conditie slecht en dan herstel daardoor dus langzamer dan wanneer je beter in conditie zou zijn.
Je lichaam zal even nodig hebben om te herstellen