Huiduitslag met tintelend"/> Huiduitslag met tintelend gevoel - Medische Forum - Dokter.nl

Huiduitslag met tintelend gevoel

  • #1

    Al jaren heb ik een symptoom die ik niet kan verklaren, ook een dermatoloog lijkt niet te weten wat het is, misschien vind ik hier het antwoord ­čÖé
    Ik krijg plots een tintelend, rillend, zinderend, prikkelend gevoel in mijn rechterbeen en er ontstaan plekken met huidskleurige bultjes. De uitslag verschijnt en een paar seconden later is het weer verdwenen en zo komt en gaat het enkele keren na elkaar tot uren aan een stuk. Soms heb ik ook last van jeuk en blijft het tintelen aanhouden. Het lijkt alsof dit telkens op dezelfde plaats en enkel op het rechterbeen voorkomt. Ik heb er geen erge last van, het is wat irritant, maar voor de rest ben ik vooral benieuwd wat het is en wat het veroorzaakt.

    Reageer
    #2

    Nog een foto

    Reageer
    #3

    Hier op dit forum zijn helemaal geen artsen,verwacht dus geen wonderen, als een dermatoloog al geen oplossing weet.

    Gezien de tintelingen zou je misschien een verwijzing naar een neuroloog kunnen vragen.

    Reageer
Reageer op: Huiduitslag met tintelend gevoel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif