Zweten

Beste John,

Ik ben een gezette jongen en zweet vaak tussen mijn bilstreek en tussen mijn benen. Het zweet en wrijving zorgt dat mijn broeken scheuren en specifiek aan de rechterzijde ter hoogte van mijn ballen. Ik heb wel wat middeltjes geprobeerd zoals talkpoeder en maandverband om zo de vocht op te vangen maar met een maandverband kan mijn huid daar ook niet echt ademen en blijft het een vochtige boel, vandaar dat ik soms dus ook warmte-uitslag krijg. Heb je voor mij tips? Of zou alleen afvallen en dus op lange termijn de enige oplossing zijn. Ik krijg dan meer ruimte tussen mijn benen natuurlijk en billen. Ik hoor het graag.

Reageer

Afvallen zal natuurlijk wel nodig zijn. Je zou Odaban kunnen proberen tegen het transpireren.

Reageer

Ik gebruik odaban al voor onder mijn oksels, maar dat kan ook tussen de billen? Ik ben bang dat dat alleen voor irritatie zal zorgen aangezien de huid daar vaak in aangedaan door het zweten.

Reageer

Ja dat kan, Maar niet iedere dag gebruiken

Reageer
Reageer op: Zweten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief