Hallo,
Ik heb deze week in de zon gezeten en ben daardoor Verbrand, maar niet helemaal egaal. Mijn arm is verbrand en er zit een deel dat niet verbrand is, een hele grote vlek dat niet verbrand is, het lijkt heel lelijk, de verbrande plekken lijken op hele grote pigment vlekken. Kleur dit ooit nog bij of gaat het ooit nog weg? Zo ja, hoe kan ik het zo snel mogelijk weer normaal krijgen, en mag ik hiermee nog wel in de zon zitten?
Als je onbeschermd in de zon gaat zitten, maak je het nog erger...doorgaans trekt het wel weer bij. Maar dat kan wel even duren.
Ik had met ook niet echt ingesmeerd toen, dus smeer me nu wel in en ga in de zon zitten, of zou het dan ook erger worden :/
Wil er snel van af het is zo lelijk
Als je verbrand bent kan je beter even uit de zon blijven of de verbrande plekken bedekken. Je zou er wat op kunnen smeren, zoals calendula, om het te verzachten.
Ook als je je insmeert, zal het verschil alleen maar groter worden.
Dus ik kan beter uit de zon blijven.. :/
Is er geen crème voor ofzo
Het is nu ook niet meer verbrand maar al bruin gekleurd, het is alleen zo lelijk omdat het net een koeienvlek is, ik snap ook echt niet waarom het zo raar is verkleurd, lijkt wel alsof het geen pigment meer aanmaakt op die plek waar het niet bruin is
Als je verstandig bent, blijf je uit de zon. Geef je huid de tijd om te herstellen
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!