- Anoniem15 april 2016 om 19:46
Ik heb gisterochtend tijdens de gymles een basketbal vrij hard tegen de linkerkant van mijn hoofd gekregen. En sidns dien heb ik erge hoofdpijn, duizelighied en beetje verwardheijd. (Beetje onhanding met typen en schrijven, namen en woorden beetje doorelkaar halen) heb mijn bewustzijn niet verloren maar toen ik de klap kreeg zag ik wel even sterretjes.
De pijn is echt vooral aan de linkerkant van mn hoofd waar de bal raakte. Ook ben ik heel misselijk. Paracetamols werken heel kort en moet lang wachten tot het begint met werken.8 reactiesReagerenAnoniem15 april 2016 om 19:50Als ik ga liggen blijft de pijn. Als ik op mn rechterkant van hoofd ga liggen wordt de pijn aan de linkerkant erger. Het zijn stekende pijnen. Ook nog beetje nekpijn
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2016 om 19:59Je had vandaag even naar de huisarts moeten gaan.
Reageren
Neem toch even contact op mer de huisartsenpostAnoniem18 april 2016 om 14:18Ik heb dus inmiddels 1x telefonisch contact gehad met de nightcare en ben 1x naar de huisarts zelf geweest. Eerst kreeg ik 400mg ibuprofen met 2 paracetmalols 3x per dag nemen. Dat hielp helemaal niet. Ben ik weer naar de huisarts gegaan en die gaf me 600mg ibuprofen met de 2 pijnstillers 3 maal per dag. Alleen dit helpt ook niet echt. Moet ik het hierbij laten of toch echt nog eens laten controleren? Linkerkant van mn gezicht voelt nog steeds tintelend aan vooral mn oor en dat had ik ook aangegeven. Huisarts zei: is een lichte hersenschudding en hangt per persoon af hoelang de klachten duren.
ReagerenAnoniem18 april 2016 om 14:28Ben ook nog steeds duizelig en misselijk. Hoofdpijn is zo erg dat ik er ’s nachts echt wakker van word. Ook als ik in bed lig heb ik het gevoel dat mn bed heen en weer beweegt
ReagerenAnoniem19 april 2016 om 05:38???
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2016 om 10:06Van een hersenschudding kun je wel een tijdje last hebben. Rust nemen in de eerste week is dan belangrijk…. Als de klachten aanhouden, ga dan weer terug naar de huisarts.
ReagerenAnonien28 april 2022 om 21:45Ik was aan het spelen met de basketbal en opeens komt de bal vol in mijn gezicht en nu heb ik een bult en een beetje nekpijn
ReagerenSuzan28 april 2022 om 21:58Dan moet je even contact opnemen met de huisartsenpost voor advies.
Reageren
Die kunnen bepalen of het nodig is dat je even langs komt.