- Anoniem25 oktober 2015 om 20:52
Ik heb ineens sinds een uurtje zo ongeveer erge pijn in mijn rug, tussen mijn schouderbladen & rechts gelijk naast mijn ruggenwervel.
me armen omhoog doen & ademhalen doet heel veel zeer.
Verschillende houdingen aangenomen maar het blijft gigantisch zeer doen.
Ik ben 22 jaar oud
Weet iemand wat dit kan zijn? & of ik bijvoorbeeld langs de HAP moet gaan ?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 21:28Heb je iets bijzonders gedaan? ben je erg verkouden? heb je hard moeten hoesten of iets dergelijks?
ReagerenAnoniem25 oktober 2015 om 21:31niks bijzonders gedaan vandaag, ook niet verkouden en niet gehoest.
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 21:34als je gewoon rustig zit heb je hert dan ook benauwd? Of moeilijker in ademen?
ReagerenAnoniem25 oktober 2015 om 21:38nee totaal geen moeite met ademhalen of benauwdheid, alleen veel pijn als ik adem vooral met inademen.
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 21:42Je weet zeker dat er niets bijzonders is gedaan of gebeurt?
Reageren
Het lijkt op een spieren kwestie…
Neem voor de zekerheid toch even contact op me de HAPAnoniem25 oktober 2015 om 21:47nee totaal niet. ik heb vandaag alleen de hond uitgelaten (chichou die totaal niet trekt). en bij mijn opa en oma langs geweest voor een bakje koffie. paar boodschapjes gehaald overigens was het een heel lichte tas met koffiepadjes etc. Dus ik zou absoluut niet weten waar het van kan komen
Reageren