Zoeken Vraag het forum

licht gevoel in hoofd bij bewegen ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een vreemde klacht, dus ik dacht laat ik eens vragen of er meer mensen het hebben of hebben gehad.

Als ik mijn ogen naar links of naar rechts beweeg, hoor ik het in mn oren en krijg ik ook heel even een soort duizeling/licht gevoel in m’n hoofd.

Het klinkt misschien gek maar ik hoor een soort suizen in m’n oor alsof ik m’n spieren hoor bewegen.. dit is telkens als ik m’n ogen beweeg en dan komt daar dus bij dat op dat moment ook een heel klein moment van duizeligheid in mn hoofd is of licht gevoel in m’n hoofd.

Ben benieuwd of ik niet de enige en eerste gek ben met zo’n klacht.. hehe.

Groetjes Ano

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga eens naar je huisarts en laat je oren nakijken

Reageren
    Anoniem

Hoi, Ik vond net dit berichtje van 2 jaar geleden. Ik heb sinds een paar dagen net hetzelfde, heb jij een oorzaak gevonden?

groetjes

Reageren
    Saskia

Ik heb het nu ik meer medicatie slik ook. Best grappig. Voor eventjes. Ik hoop wel dat dit weer netjes wegtrekt.

Reageren
    Steven

Met betahistine (op voorschrift) zou het moeten weggaan.

Reageren
    Pedro

oorzaak gevonden??

grts Pedro

Reageren
Reageer op: licht gevoel in hoofd bij bewegen ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.