- jan v14 augustus 2015 om 06:25
Goedemorgen,
Woensdagavond werd ik ineens onwel in bed. Kon nog net naar de badkamer strompelen, gevolgd door overgeven uren aan een stuk. Bijna onmiddellijk kreeg ik hevige hoofd en nekpijn..heb wat proberen slapen wat niet echt lukte… Gisteren de hele dag niks kunnen binnenhouden, sedert vannacht wel wat water kunnen binnenhouden. Maar ik kan nauwelijks uit de voeten door de aanhoudende hoofd en nekpijn, duizeligheid en extreem concentratieverlies. 500mg dafalgan werkt een uurtje ‘redelijk’ tegen de hoofdpijn (niet tegen de nekpijn?)
Na 36u zou dit toch moeten beteren als het een griepje was?
Begin nu te denken dat het toch iets ernstiger is dan een griepje:
Iets verkeerd gegeten en me extreem geforceerd in het overgeven(was vrij heftig, zelfs mijn kuiten waren pijnlijk van mijn ganse lijf te forceren) met die nek en hoofdpijn als gevolg
Of
Iets ernstiger; meningitis…
Iemand raad
Mvg jan3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2015 om 08:18[quote]Na 36u zou dit toch moeten beteren als het een griepje was?[/quote] Schijnbaar heb je nog nooit een echte griep (gelukkig) gehad. Die kan namelijk wel 10-21 dagen duren.
De hoofdpijn en de nekpijn kunnen zijn veroorzaakt door het intensief overgeven. Iets verkeerd gegeten zou dan mogelijk zijn.
Om nou meteen aan meningitis te denken lijkt me wel wat zwaar op de hand..
Neem contact op met je huisarts als de klachten nog steeds onverminderd zijn. Doe dat dan wel vandaag, want het weekend staat voor de deur.
ReagerenJan v14 augustus 2015 om 09:36Bedankt voor het advies.
Reageren
Ik ga deze middag toch even langs de huisarts denk ik. De meeste symptomen zijn ondertussen iets beter behalve de hardnekkige hoofd en nekpijn.
Omdat ik mijn kin nog steeds niet naar beneden (borstbeen) kan richten dacht ik even aan meningitis.John (moderator)
14 augustus 2015 om 09:50dat zou een symptoom van meningitis kunnen zijn maar kan ook door de nekspieren zelf worden veroorzaakt als die wat stijf zijn. Maar even afwachten dan……
Reageren