Zoeken Vraag het forum

Holteontsteking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al een aantal weken last van iets vaags. Mijn hoofd doet pijn, het meeste links maar ook rechts. Het is alsof mijn hoofd niet volledig kan ontspannen en ik heb ook last/pijn/druk op en/of achter mijn ogen. Ik oefen soms druk uit op bepaalde plaatsen op mijn hoofd en op en naast mijn linker oogkas en doet wat pijn maar op de een of andere manier ook wel deugd. Verder lijkt het ook alsof mijn linkeroog niet helemaal ontspannen is als ik ze dicht doe om bv te gaan slapen, uiteindelijk heb ik daar geen last van. Ik heb ook wat pijn als ik duw op dat ‘kaakbeen’ onder de oogkas. Zou het ook kunnen dat het mijn kaken zijn? Heb wat last van oorsuizen en de kno arts heeft een gehoortest gedaan maar die was pico bello dus ze heeft mij doorverwezen naar de stomatoloog omdat ze denkt dat het misschien van mijn kaken komt.
    Maar ik heb het meest last rond en op de oogkas en de slaap en de omgeving daar rond. Ik ga al elke week naar de osteopaat/kinesist voor mijn rug en de laatste 10 min doet hij mijn hoofd dan voel ik ook al die pijn/deugd maar tis niet dat het daarna over is ofzo.

Hopelijk herkent iemand dit 🙂
    Groetjes

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een bijholteontsteking zou kunnen. Heeft de KNO arts daar niet naar gekeken?

Reageren
    Anoniem

Toen ik naar de kno arts ben geweest had ik alleen nog maar last van oorsuizen en lichtjs last van het kaakgewricht. Het bezoekt dateert al van 13 februari.

Reageren
    John (moderator)

Aha…
    Ga dan even terug naar je huisarts. Laat er naar kijken en maak eventueel een nieuwe afspraak bij de KNO arts

Reageren
Reageer op: Holteontsteking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.