- steven254116 februari 2015 om 05:38
Hoi het is me 2 dagen geleden opgevallen dat ik een bult onder m’n oor heb.het is niet groot.sinds ik erachter kwam is het de bolgende dag wat kleiner geworden het doet niet pijn als ik erop druk.als ik m’n hoofd wat draai dan voel ik dat het buiten het bult wat gespannen is weet iemand iets?.Danku!.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 februari 2015 om 11:49Dat zou een lymfeklier kunnen zijn. Dat is op zich geen probleem.
Reageren
Ben je onlangs ziek geweest? verkouden of griep bijvoorbeeld?Anoniem16 februari 2015 om 13:35Nee eigenlijk niet ik merk er niks van.
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2015 om 21:26Op zich dus helemaal geen probleem. Als ze er langer blijft zitten (2 weken) ga dan even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem17 februari 2015 om 02:32het is op zicht wel iets minder denk ik. Ik voel nog wel een kleine bultje.Ik ik heb wel een beetje nekpijn en beetje last onder m’n kaak als ik iets boven m’n keel druk dan vo3l ik wel iets. ongeveer buiten m’n rechter amandel. Voor de rest geen klachten dankje tanden voor de hulp word zeer gewaardeerd!.
Reageren