Zoeken Vraag het forum

het begon met hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mayssa_25

Even mijn verhaal :

Het begon 2 maand geleden met hevige hoofdpijn ter hoogte van de slapen … medictaie hielp niet rusten hielp niet en er was geen moment van de dag dat ik zonder hoofdpijn was. het was zo erg dat ik op een zondag begon te hyperventilieren en dokter van wacht belde . deze schreef mij redomex voor want volgens hem was het Spanningshoofdpijn.
    Hij liet toch maar ct-scan uitvoeren en EEG maar beiden waren goed! Neuroloog verwees me door naar de kine want volgens hem kwam het door mn nek.
    Mijn nek en schouders zater helemaal vast.
    Sinds 2 maand is er altijd iets bij gekomen of iets anders wat pijn doet en soms gaat de hoofdpijn weg. maar dan is het mijn nek of mijn onderrug en zoals nu al paar dagen is het midden van mijn rug.
    ik heb ook vaak pijn onder mijn ribben links of rechts . en daar zeggen ze een slokdarm ontsteking. Nu maandag belande ik op de spoed met hevige pijn aan mijn linker borst en onder mijn linker rib.
    bloed , urine , foto torax en cardiogram waren allemaal ok . Enkel dan die ontsteking op de slokdarm.
    ze hebben mij nu doorverwezen naar een maag en darm arts.
    ondertussen ook 12x naar kine geweest maar ook dit helpt niet.

is er iemand die dit herkent ?
    tips?

groetjes

1 reactie
    Reageren
    mayssa_25

stuk vergeten: ik ging ookal naar de oogarts omdat ik soms ook wazig zie , maar ook daar is alles ok.

Reageren
Reageer op: het begon met hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.