- Anoniem20 oktober 2013 om 22:58
Ik heb al bijna een jaar lang last van hoofdpijn.
Het is rechts boven mijn wenkbrauw, en dit gedeelte zwelt ook regelmatig op.
De hoofdpijn komt meestal rond 11 uur s’morgens en is bijna elke dag aanwezig.
Ik ben hier voor al een tijdje onder behandeling bij een neuroloog, en heb al veel medicijnen gekregen om te proberen (voor spannings hoofdpijn, erge migraine etc.) Helaas helpt dit niet.
Ook is er al een scan van het hoofd gemaakt, deze was goed.
Nu zit er sinds 2 weken een bultje links achter in de nek, ongeveer waar het haar begint. Je ziet het niet zitten, je voelt het alleen.
Het doet lichte pijn als je er opdrukt.
Iemand enig idee ?4 reactiesReagerenTandor120 oktober 2013 om 23:11Het kan een ontstoken talgkliertje of haarzakje zijn.
Misschien goed om toch even bij de huisarts langs te gaan.Ben je voor hoofdpijn klachten ook al eens bij de KNO arts geweest?
ReagerenAnoniem20 oktober 2013 om 23:31Ik ben nog niet bij een kno-arts geweest.
Ik ben wel bij een therapie onder behandeling voor mijn nek / rug omdat dit erg stijf en vast zit, maar wat we daar ook proberen het help niks.
Moet wel een scan van de rug en nek laten maken.Kan een ontstoken talgkliertje of haarzakje van zelf weggaan ?
ReagerenTandor120 oktober 2013 om 23:36Een ontstoken talgkliertje of haarzakje kan vanzelf weggaan.
Reageren
Misschien is het goed om ook een keer naar de KNO arts te gaan en naar je bijholten te laten kijken.Anoniem20 oktober 2013 om 23:38Oké dankjewel.
Reageren
Ik wacht de scan af.