Zoeken Vraag het forum

raar gevoel aan 1 kant

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Philippe

Hey,

ik heb de laatste dagen weer last van ‘suffe’ hoofdpijn aan 1 kant, net alsof er iets in zit en dat maakt me best ongerust.. Had er 4 maanden geleden nogal eens last van maar nu is het weer een tijdje geleden.
    iemand een idee wat het kan zijn?
    Ik ben nog maar 16

4 reacties
    Reageren
    Marlijn

Hoi,

Ik heb ook zo’n soort probleem als hierboven, paar dagen griep gehad (dacht dat de hoofdpijn daar vandaan kwam.. ) maar heb nu nog steeds hoofdpijn, ook aan één kant,aan de linker kant rondom mijn slaap en links onder bij de nek spieren, ook helpt paracetamol oid niet, 24/7 een bonzend hoofd.. om gek van te worden dus..

Reageren
    Philippe

net alsof mijn hoofd aan de ene kant 10 kilo zwaarder is

Reageren
    Anoniem

Een foute beweging gemaakt? Chiropractor kan helpen…

Reageren
    philippe

vandaag gaat het al beter maar voel het nog..
    akelig gevoel .. zou het vanuit nek kunnen komen?
    het voelt niets als echt hoofdpijn maar meer alsof er iets in mijn hoofd zit..
    2de keer op 4maanden dat ik dit heb.. vorige keer ging het wel trager beter.

Reageren
Reageer op: raar gevoel aan 1 kant
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.