Zoeken Vraag het forum

hals keel + longen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • J.h

goeiendag,

ik heb sinds paar dagen savonds en smorgens last van mijn hals/nek. onder het oor tot aan schouder. net of er ergens in geknepen word.

verder is het soms dat mijn longen branderig aanvoelen.

iemand enig idee wat kan wezen?

MVg Jh.

4 reacties
    Reageren
    Emmie

Hallo, kan het zijn dat je overdag een verkeerde (werk)houding aanneemt, of beweeg je sinds kort anders/meer? Misschien een nieuw hoofdkussen aanschaffen? Het zijn maar suggesties, maar je informatie is erg summier. Ik bedoel, leef je gezond, slik je medicijnen, sport je, rook je, drink je…

Groetjes

Reageren
    Jh,

hee, bedankt voor reageren.
    ik denk dat ik gezond leef, ben geen liefhebber van groente. en 2 stuks fruit red ik ook niet op een dag.
    gebruik geen medicijnen, rook en drink niet.
    ik zit niet op sport, maar fiets elke dag naar school of werk ( 19 jaar ) heb 3 baantjes 1 kantoorbaan en 2 baantjes waar je genoeg beweegt!

het is ook niet constant. het is soms. dan voel ik het. en heb dr last van.
    niet vaak.

verder heb ik al enige tijd last van buik. ook met flagen. en dan de maag en daar onder.

hoop dat je genoeg info heb! anders laat het maar horen!

gr.

Reageren
    Emma

Ok, je hebt een druk, gezond leven. Kom je wel tot rust? heb je voldoende uren slaap?

Groetjes

Reageren
    jh

gemiddeld 7 uur per nacht.. soms 6

Reageren
Reageer op: hals keel + longen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.