Dus ik zal alles netjes uitleggen Hoop ik altans .
Ik ben een man van 21jaar uit Belgie ๐
IK heb onlangs Genitale Wratten ontdekt , wat niet fijn is en ik was in relatie , ik heb die ook beeindigt , Reden was omdat je genitale Wratten niet zo maar Krijgt het is een SOA die Via Seks gebreurd en ik denk en ben zeker van dat mijn vriendin me bedrogen heeft met iemand anders en zo kom ik eraan .
Ik heb me al laten Testen op HIV , en andere dingen Zoals Microberen in Bloed en het was Negatief . maar ik heb wel weinig ijzer .
Maar wat ik me afvraag is ik heb dus laatste Tijd Rode Hoofd (dus rode wangen en gwn rode voorhoofd) En heb nogal warm . Op mijn lichaam is het normaal . Ik neem wel Antibiotica , omdat er toch een kleine infectie was in mijn Bloed en drm , ik neem ook tegen de hoest een siroop (mijn hoest is nu wel over dankzij siroop) ik had een Droge Hoest .
Nu ik weet niet of dit alles met mijn Rode Hoofd te maken heeft maar ik vraag voor Advies . Ik weet niet of dit erg is maar maak me wel Zorgen .
Ik moet ook erbij zeggen ik ben 10kilo bij gekomen en arts heeft me aangeraden om terug gaan te fitnessen omdat ik vroeger nogal fitnes freak was . Hopelijk geeft dit een beetje beeld over mij en kunnen jullie me enig advies geven .
Alvast Bedankt
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)