Zoeken Vraag het forum

Vreemd bultje op hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • MerSel

Hi,

Mijn dochter van 15 heeft luizen en is flink aan t kammen geweest. Ze ontdekte ook dit bultje dat ze, zo te zien, een beetje kapot heeft gekamd.

Weet iemand wat dit is? Een wrat of iets anders? Moeten we hier mee naar de huisarts?

Alvast bedankt

6 reacties
    Reageren
    MerSel

Ik zie dat de foto niet goed is doorgekomen. Bij deze alsnog de foto van het bultje.

Reageren
    Suus

Persoonlijk zou ik daarmee naar de huisarts gaan, als het om mijn dochter zou gaan

Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk te beoordelen, maar omdat ze luizen heeft zou ik er idd even mee naar de huisarts gaan ivm eventueel infectiegevaar

Reageren
    Mersel

Oké dank. Dan gaan we dat doen

Reageren
    MerSel

Ik dacht zelf aan naevus sebaceus als oorzaak van het bultje. Is dat een mogelijkheid?

Reageren
    Suus

Dat kan en mag men via een forum (waar je dus geen arts raadpleegt) niet beoordelen.

Reageren
Reageer op: Vreemd bultje op hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.