Zoeken Vraag het forum

Duizeligheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemiddag.het is nu al een weekje dat ik duizelig ben als ik naar beneden kijk of ik merk ook als ik op mijn telefoon kijk dan krijg ik gelijk zo een licht gevoel in mijn hoofd .. tis niet zo dat ik niet meer op mijn voeten kan staan maar wel zo heel lichtjes draaiing en voel me dan wat ongemakkelijk ook.. ben al naar de dokter geweest.. heeft mijn bloed afgenomen dus niks tekorten van vitamines ..evt iemand die me kan zeggen wat dit zou kunnen zijn of in de richting ..

11 reacties
    Reageren
    Suus

Er zijn meer redenen dan een te kort aan iets waardoor je duizelig kunt zijn.

Een lage bloeddruk, iets met je oren of evenwichtsorgaan, te weinig gegeten of gedronken, om maar een paar dingen te noemen.

Ik zou dus terug naar de huisarts gaan en om verder onderzoek vragen

Reageren
    John (moderator)

Te veel op je telefoon kijken in een verkeerde houding kan ook de oorzaak zijn. Dan krijg je een zgn tabletnek. Daar kun je dan mee naar een fysiotherapeut

Reageren
    Anoniem

Ik eet en drink duidelijk genoeg .. mss wel eens vragen ivm evenwichtsorgaan dat kan ik wel nog doen.. Kheb wel geen last van mijn oren ofzo..

Reageren
    Anoniem

Het is eigenlijk enkel als ik zit of lig want als ik rondloop heb ik daar geen last van.. had wel eens op Google zitten opzoeken en er kwam brughoek tumor tevoorschijn .. had dit beter niet gedaan want nu maak ik me daar wel zorgen over

Reageren
    John (moderator)

Dat zal het toch van je nekspieren zijn. Ga ermee naar een fysiotherapeut

Reageren
    Anoniem

Zou het niet kunnen dat het van mijn hart is aangezien ik de laatste tijd veel overslagen heb..

Reageren
    John (moderator)

Dan zal het eerder van angst en stress zijn

Reageren
    Anoniem

De symptomen van hartfalen zijn toch licht in het hoofd .. overslagen omvang het hart .. brandend gevoel maag .. kan dat van angst zijn ?

Reageren
    John (moderator)

dat zijn geen symptomen van hartfalen. Eerder van angst en hyperventileren

Reageren
    Anoniem

Hoeveel hartsoverslagen zijn levensbedreigend John ? Of wanneer moet je echt een onderzoek doen

Reageren
    John (moderator)

Het zijn eigenlijk geen hartoverslagen maar zgn extrasystolen. Dat komt omdat een hartslag iets eerder komt dan hij zou moeten waardoor er naar de volgende hartslag iets meer tijd tussen zit. Mensen ervaren dit als een overslag, maar dat is het niet. En nee die zijn niet gevaarlijk

Reageren
Reageer op: Duizeligheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.