Zoeken Vraag het forum

bultje en zichtbare ader

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Davy

beste ik heb sinds kort last van een bultje onder men oor net achter me kaak, als er aan voel voelt deze onderhuids best dik aan als ik hrt vastpak, schat zo 1cm dik. ook zie ik als ik men hoofd draai van uit men bultje een verdikte ader lopen(denk dat het een ader is) terwijl ik dat aan de andere zijde niet het geval is. ik heb wel enihe tijd last van hooikoorts mischien dat dit de oorzaak is. iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? foto in bijlage

5 reacties
    Reageren
    Davy

zie foto

Reageren
    Davy

zie foto..

Reageren
    John (moderator)

Het zal een lymfeklier zijn die door de hooikoorts opgezet is. Dat is niet raar en niet ernstig. Maar je moet er wel vanaf blijven

Ik zie de foto nu pas na de reactie.  Dat lijkt eerder een onderhuidse puist dan een lymfeklier. Laat de huisarts ernaar kijken

Reageren
    Davy

het voelt ook beetje vochtig aan als ik erover wrijf. ik was eerst bang voor slagaderverdikking maar lijkt mischien wat ver gezocht.

Reageren
    John (moderator)

dat zal het beslist niet zijn

Reageren
Reageer op: bultje en zichtbare ader
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.