Zoeken Vraag het forum

Halsslagader

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rudolf

Beste,

Ik heb 26 Oktober jl. een behandeling van de fysio gehad en hij heeft mijn schuine nekspier behandeld. Een paar dagen erna had ik ineens een hartslag in mijn oor aan dezelfde kant waar hij gemasseerd heeft. Heeft hij per ongeluk mijn halsslagader geraakt waardoor ik nu die pulserende tinnitus heb? Gaat dit weer over? Ik heb het nu al 3 weken. Alvast bedankt voor het antwoorden. Ps de dokter doet er niks mee, ook niet doorverwijzen.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal beslist niet van de halsslagader komen. Wellicht wel van de spieren. Dat is dus iets voor de fysio

Reageren
    Rudolf

Maar ik lees dat het ook van je halsslagader kan komen als daar iets niet pluis is… maar het kan dus ook van een spier komen die pulserende tinnitus?

Reageren
    John (moderator)

Als het van je slagader zou zijn had je eerder al andere klachten gehad. En als de fysio dat gedaan zou hebben had je ook meteen heel andere klachten gehad. Ja het kan van de nek en halsspieren komen

Reageren
    Rudolf

Maar een hartslag in je oor kan ook weer weg gaan? Ook na een maand of 2?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan

Reageren
Reageer op: Halsslagader
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.