- Rudolf19 november 2021 om 18:14
Beste,
Ik heb 26 Oktober jl. een behandeling van de fysio gehad en hij heeft mijn schuine nekspier behandeld. Een paar dagen erna had ik ineens een hartslag in mijn oor aan dezelfde kant waar hij gemasseerd heeft. Heeft hij per ongeluk mijn halsslagader geraakt waardoor ik nu die pulserende tinnitus heb? Gaat dit weer over? Ik heb het nu al 3 weken. Alvast bedankt voor het antwoorden. Ps de dokter doet er niks mee, ook niet doorverwijzen.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 november 2021 om 18:15Dat zal beslist niet van de halsslagader komen. Wellicht wel van de spieren. Dat is dus iets voor de fysio
ReagerenRudolf19 november 2021 om 18:18Maar ik lees dat het ook van je halsslagader kan komen als daar iets niet pluis is… maar het kan dus ook van een spier komen die pulserende tinnitus?
ReagerenJohn (moderator)
19 november 2021 om 18:21Als het van je slagader zou zijn had je eerder al andere klachten gehad. En als de fysio dat gedaan zou hebben had je ook meteen heel andere klachten gehad. Ja het kan van de nek en halsspieren komen
ReagerenRudolf19 november 2021 om 19:07Maar een hartslag in je oor kan ook weer weg gaan? Ook na een maand of 2?
ReagerenJohn (moderator)
19 november 2021 om 19:42Dat kan
Reageren