Zoeken Vraag het forum

Flauwgevallen in de douche

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jasje

Gister gkam ik na een uur fietsen in de kou ( van de paarden) thuis en ging douchen. Ik heb niet extra heet gedouched maar op de normale temperatuur zoals altijd. Ik was even gaan zitten in de douche om lekker op te warmen. Toen ik eindelijk klaar was gebeurde het.

Ik stond op om de douche uit te doen en 2 seconden nadat ik de douche deur open deed begon ik mij oppeens heel erg duizelig te voelen. Ik ben waarscheinlijk gevallen ( weet niet meer hoe hard wamt dat ben ik kwijt) maar toen ik wakker werd lag ik op de grond met mijn hoofd tegen het stenen muurtje. Ik was dus achterover gevallen. Ik probeerde daarna op te staan maar ik denk dat ik voor de komende 10 minuten geen kracht had. Ik probeerde mijn handdoek te pakken en had zelfs daar geen kracht voor. Mijn ademhaling was opmerkelijk snel en ik had het heel koud. Mijn lichaam voelde voelde heeeel erg zwaar en viel elke keer op de grond zodra ik ik beweging maakten ( kon dus niet opstaan en viel elke keer vanaf mn hurken weer op de grond dus niet volop vanuit sta positie). Ik voelde dus op mijn achterhoofd en daar kwam dus bloed uit. Niet veeel maar heel weinig ( ongeveer wat een middelmatige bloedneus zou zijn, af en toe een druppeltje. Ongeveer 10 minuten daarna ben ik weer op mijn benen gekomen en werdt mijn ademhaling weer oke. Het bloed nu ( dag erna) niet meer en ben ook niet echt duizelig meer. Wel merk ik dat ik hoofdpijn krijg van: fel licht, hard geluid en heb moeite met lezen op school gehad vandaag. Kreeg ook te horen dat ik een beetje afwezig was.

Weten jullie hoe dit komt? Ik heb dit nog noooit gehad en vindt het eng om nog eens de douche in te stappen.

Reageer op: Flauwgevallen in de douche
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.